Hogy rögtön átessünk a rossz híren, a Visceral Games által fejlesztett Star Wars-játék megjelenésére legkorábban 2018-ban számíthatunk majd, és egyelőre még mindig nem rendelkezik végleges címmel, ellenben az már bizonyos, hogy nem egy film, könyv vagy képregény feldolgozása lesz, hanem egy teljesen önálló, független történet.
Amy ehhez a legszorosabb együttműködésben dolgozik a LucasFilm csapatával, hogy az új karakterek, helyszínek, kreatúrák és technológiák maximálisan passzoljanak a Star Wars világához. Az író szerint a játék kreatív folyamata hasonló, mint ahogyan egykoron az Uncharted-sorozat epizódjai esetében is zajlott, ezáltal már most minden remény megvan arra, hogy a Nathan Drake-féle kalandok szintjét megüsse a végeredmény.
Hennig kisasszony kiemelte, hogy a játékkal az egyértelmű céljuk az, hogy amikor a rajongók a végére értek, akkor olyan érzésük legyen, mintha egy Star Wars filmet éltek volna át - azért reméljük nem csak 2-3 órányi játékidő lesz benne -, ezáltal a mozikból jól ismert komponensekből építik fel a sztorit, de szeretne egy kis humort is beleszőni a végeredménybe.
A koronát egyébiránt a fenti információhalmazra három kép tette fel, amelyeket Amy a prezentáció során mutatott be a játékról, mint annak első koncepciós rajzai. Íme: