Ezentúl kevesebb pénzt nyúl le a Valve a fejlesztőktől

2018. december 01.
5.0261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Valve bejelentette, hogy mostantól egy új megközelítést alkalmaznak, ha a pénz elosztásáról van szó, ami sokkal kedvezőbb lehet azoknak a fejlesztőknek, akik Steamen kívánják árulni a munkájukat.

A vállalat egyik alkalmazottja, Erik.P vázolta fel az új szisztémát: amint egy játék eléri a 10 millió dolláros bevételt, onnantól kezdve az összeg 75 százaléka a fejlesztőt illeti, a maradék a Valve-et, 50 millió dollár után pedig ez az arány 80/20 százalékká formálódik, és bár hivatalos közleményben nem hozták le, a SteamSpy szerint 10 millió alatt 70/30 százalékban történik az elosztás.

A bevételbe természetesen beleszámolják a DLC-ket, a mikrotranzakciókat és minden egyéb forrásból származó bevételt, a Valve pedig nem is titkolja, hogy ezzel az egésszel az a céljuk, hogy még vonzóbbá tehessék a Steamet a fejlesztők számára, mint platform.

Eddig ugyebár az elosztás úgy zajlott, hogy fixen 30 százalék illette a céget, ami megmagyarázza, hogy az utóbbi pár évben miért indított több stúdió is saját platformot a játékaiknak.
6 hozzászólás

WarriorAutobot

7 éve, 12 napja

Az igen!
Komoly összegek repkednek itt kérem szépen.

válasz erre

bekecs

7 éve, 13 napja

Az durva hogy 30%-ot lekaszáltak eddig! röhögő smiley

válasz erre

Tommy

7 éve, 13 napja

Nem is nagyon van más lehetőségük, szóval majdnem annyit vesz el a Steam amennyit akar...

válasz erre

muki

7 éve, 13 napja

Milyen komoly pénzt akasztanak ezzel! meglepett smiley

válasz erre

VaPe

7 éve, 14 napja

Baszki repkednek a milliók itt is! meglepett smiley

válasz erre

Ronalddo

7 éve, 14 napja

Nem gondoltam volna hogy ennyit visznek belőle amúgy! meglepett smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások