Meglátása szerint egy alkotásban illenék néhány üres foltot hagyni, minekután a történet valamelyest a játékos fantáziáját is igénybe veszi.
Manapság túl sok az olyan játék, amelynek története nem hagy hátra "semmit, amin gondolkozhatunk", állítja a májusban megjelent Brink írója, Ed Stern.
"Úgy vélem, sok játékkal az a probléma, hogy mivel mindent igyekeznek megmagyarázni, lényegében elárulnak mindent" - magyarázta Stern - ", ez olyan, mint egy egyenlet, amelyben minden ismeretlent behelyettesítettek, és már semmi sem maradt hátra; csak úgy zajlanak a dolgok, és kimerítő magyarázatot kapunk mindenre, minekután nem marad semmi, amin gondolkozhatnánk."
Sok igazság rejlik Ed Stern szavai mögött, és ami azt illeti, az író nincs egyedül eme meglátásával: többek között Ken Levine, a BioShock egyik alkotója is osztozik ebben a filozófiában.