Törésteszten a CryENGINE 3 fejlesztés alatt álló fizikai rendszere

2012. május 29.
3.0731
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Legtöbben már a nem is oly távoli jövőbe tekintgetünk és azt firtatjuk, vajon milyen csodákkal, milyen lehengerlő vizualitással és fizikával száll alá az égből a konzolok következő generációja - mindeközben a BeamNG tovább feszegeti a CryENGINE 3 határait.

A nyílt forrású Rigs of Rods mögött álló csapat a tegnapi nap folyamán egy új videóban demonstrálta a Crysis 3 motorjában rejlő potenciált, amit a soft-body fizika terén igyekeztek kamatoztatni - láthatóan több, mintsem kevesebb sikerrel.

Az általuk kidolgozott Beam rendszer lehetővé teszi egyes objektumokra gyakorolt fizikai behatások valós idejű lezajlását, azaz a videón látható autónk törései, horpadásai és deformációi is mind a rendszer real-time mivoltának köszönhetőek: miként a fejlesztők is írják, itt "semmi sincs előre definiálva, riggelve vagy animálva".

Mit szólnátok mondjuk egy, az alant szemléltetett fizikával meghintett GTA-hoz?

#tv#
11 hozzászólás

richie8

12 éve, 9 hónapja és 3 napja

Kicsit még összecsúsznak a textúrák és az autó is ruganyos hatást kelt,de összességében el lesz találva a realisztika.

válasz erre

Shade

13 éve, 11 hónapja és 15 napja

Cpt_Nihil írta:
Nem tudom, mit értesz ez alatt, de sztem megközelítőleg úgy viselkedik, ahogy egy igazi autónak illik, ami nem egy sziklából van kifaragva, hanem alkatrészekből áll mosolygó smiley Egyébként meg írják is, hogy még nincs kész a cuccos. Ilyen fizikát mellesleg én még nemigen láttam, maximum triggerelve meg előre megírt scriptekkel, de real-time nem nagyon.
Láttam jobbat is, keresgélj youtubon videókat fizikai motorokról, nekem a hawok engine jön be, unreal eingine gyakran használja. Amúgy a gumiszerűt úgy értettem, hogy nagyon ruganyos a kocsi, mint a kocsonya, a fém alkatrészek is úgy mozognak mint ha gumiból lennének, szerintem a fém az legyen fém, ne gumi.

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 20 napja

Shade írta:
Amúgy szerintem olyan mintha gumiból lenne az autó röhögő smiley
Nem tudom, mit értesz ez alatt, de sztem megközelítőleg úgy viselkedik, ahogy egy igazi autónak illik, ami nem egy sziklából van kifaragva, hanem alkatrészekből áll mosolygó smiley Egyébként meg írják is, hogy még nincs kész a cuccos. Ilyen fizikát mellesleg én még nemigen láttam, maximum triggerelve meg előre megírt scriptekkel, de real-time nem nagyon.

válasz erre

Shade

14 éve, 20 napja

Amúgy szerintem olyan mintha gumiból lenne az autó röhögő smiley

válasz erre

Shade

14 éve, 20 napja

Vendég írta:
Hát azért Frostbite 2 nagyon ott van a szeren.....kacsintó smiley
Pont azért mondta röhögő smiley Szerintem is kb ahoz lehetne hasonlítani az ue4-et, a cryengine 3 dinamikájával.

válasz erre

jezzahun

14 éve, 20 napja

rohadt jól néz ki...

válasz erre

Vendég

14 éve, 20 napja

Vendég írta:
Az unreal engine erre már egy jó öt éve képes, ráadásul az egy elég régi motor, ez meg új. Az UE4 meg már veri látványban ezt is meg a frosbitet. (Y)
Hát azért Frostbite 2 nagyon ott van a szeren.....kacsintó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 20 napja

Vendég írta:
Jó ez a motor nagyon, remélem sok játék használja majd, nagyon veri az unrealt
Az unreal engine erre már egy jó öt éve képes, ráadásul az egy elég régi motor, ez meg új. Az UE4 meg már veri látványban ezt is meg a frosbitet. (Y)

válasz erre

Vendég

14 éve, 20 napja

Jó ez a motor nagyon, remélem sok játék használja majd, nagyon veri az unrealt

válasz erre

Vendég

14 éve, 20 napja

de allat

válasz erre

Vendég

14 éve, 20 napja

Uhhh hát igen, egy ilyen fizikával megpakolt gta durva lenne!mosolygó smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
totyak profiljaKisember001 profiljamarco profilja