Szerencsére ez a szürkeség nem látszott meg a látogatók számán, a szervezők ugyanis bejelentették, hogy idén ismét rekord született, lévén a tavalyi 48 ezres nézőközönség után idén több mint 52 ezren voltak kíváncsiak a nagy összejövetelre.
A látogatók egyébiránt 109 országból érkeztek, a kiállítók száma pedig 300 volt, akik több mint 1600 termékkel szolgáltak. A siker ma már a közösségi médiákon történt aktivitás számából is kikövetkeztethető, az E3-hoz fűződő Twitter-bejegyzések száma ugyanis 6,3 millió volt, és míg az Instagramon 7,5 millió lájkot hozott a show, addig a Twitch-en és a YouTube-on is 1-1 millió néző követte az eseményeket.
A szervezők megerősítették, hogy természetesen jövőre is folytatódik majd a cirkusz, ezáltal lesz E3 2016, méghozzá 2016. június 14-től 16-ig, a szokásos helyszínen, de remélhetőleg az ideinél nagyobb izgalmakkal.