Ez természetesen több, mint a PS4 Pro esetében mért teljesítmény, így mindenki azt várná, hogy a redmondi óriás a jövőben ezzel fog dobálózni, de a jelek szerint ráébredtek arra, hogy elhamarkodott kijelentéssel éltek, Phil Spencer ugyanis nemrégiben már sokkal óvatosabban nyilatkozott ezzel kapcsolatban.
Amikor ugyanis a Famitsu munkatársai arra kérték Philt, hogy hasonlítsa össze egy kicsit a Project Scorpio-t a PS4 Pro-val, a 6 teraflop habzó szájjal való hangoztatása helyett inkább arról kezdett beszélni, hogy mennyire fontos a konzol esetében az egyensúly a memória, a CPU és a GPU között.
Amikor az újságírók konkrétan rákérdeztek, Spencer kiemelte, hogy nem könnyű egyetlen számmal leírni a Project Scorpo-t, illetve szerinte ez már nem is olyan fontos, sokkal inkább az, hogy a Skorpión futó játékok jelentősen eltérnek majd attól, amit Xbox One-on megszoktunk.