Noire-ral kapcsolatos híreszteléseik korántsem demagóg szövegek voltak: a játékkal valóban el óhajtják mosni a filmek és videojátékok közt húzódó határvonalat - mérhetetlen örömünkre, mint azt talán mondanom sem kell. Immáron kétség sem fér hozzá, hogy a videojátékok történelmének egyik meghatározó egyénisége van készülőben; az eddig látott képek, videók is kétségtelenül ezen teóriát erősbítik.
Májusban megjelenő játékunkra a British Board of Film Classification film-besorolási szervezet már rá is ütötte pecsétjét: az L.A. Noire 18-as számot kapott, minthogy "nagyon durva kifejezéseket, kemény erőszakot, szexuális utalásokat és meztelenséget" tartalmaz.
Azonban a BBFC nem látta szükségét a videók megnyírbálásának, a játék így továbbra is az eredeti 5 órás és 12 perces (persze csak összesítve) nem játszható jelenetekkel dicsekedhet. Sőt! A testület értékelése szerint az L.A. Noire további 3 órás és 25 perces 'kiegészítő játék-felvételeket" is tartalmaz, még mindig a nem játszható jelenetek keretein belül maradva.
A CVG tegnap beszámolt róla, hogy az L.A. Noire fejlesztői, a Team Bondi brigád úgy véli, a MotionScan - a motion capture eljárás teljesítményét növelő technológia - a TV és a filmek realisztikáját fogja egyszer biztosítani. Talán túl is szárnyalja azt.
Megjelenés: május 20.
Platformok: PlayStation 3, Xbox 360.