Az új játékmódoktól kezdve a játékon belüli bolt fejlesztéseiig és még sok minden másig, a Season 2: Lone Wolves több fronton is javítani szeretne az alapjátékon. Ebbe természetesen új pályák is beletartoznak. A 343 Industries korábban már két új pályával is ugratott, amelyek a Season 2 érkezésével kerülnek a Halo Infinite-hez: a Catalyst az aréna-parkba kerül, a Breaker pedig a Big Team Battle pályák listájára. Most a fejlesztő egy bővebb betekintést nyújtott mindkét pályáról.
A többjátékos pályatervező Tyler Ensrude a Catalystot egy szimmetrikus arénatérképként írja le, amely "egy kiterjedt, alagútszerű Forerunner-struktúra magasan fekvő belsejébe fészkel", "vízesésekkel, amelyek lezúdulnak a felfüggesztett kifutók körül, benőtt katedrálisfalakkal és egy fényhíddal, amely összeköti a térkép oldalait".
Eközben a Breaker egy aszimmetrikus BTB térkép, amely "egy Banished roncstelepen játszódik, ahol minden csapat bázisa egy hatalmas darab hajótörmelék, amelyet a középen lévő plazmavágó gerendaszerkezet választ el". Ensrude szerint a plazmavágó gerenda "a térkép dinamikus eleme lesz, amely egyszerre jelent lehetőségeket és kihívásokat a játékmenetben".