Emberünk szerint ugyanis szörnyűnek tartja azt, hogy például míg öt évig dolgozik valamin, esetünkben egy videojátékon, addig az emberek megveszik, egyszer végigjátsszák és ennyi volt az élmény. Levine azt szeretné, ha ennek a jövőben vége lenne!
Sajnos emberünk egyelőre még nem szolgált konkrétumokkal azzal kapcsolatban, hogy miként kívánja elérni azt, hogy a történetközpontú játékok is újrajátszhatóak legyenek, de elmondása szerint a fejében már megfogant egy gondolat, ami inkább technológiai újdonságnak tekinthető, semmint kreatív ötletnek.
Levine szerint azért nem árul el minderről többet, mert nem szeretné leégetni magát, ha terve esetleg kudarcot vallana, de megpróbál a GDC expóra egy derekas prezentációt összehozni a témában, hogy többet is megtudjunk elgondolásáról, aminek bizony igencsak nagy haszna lenne a négyórás, és a nulla újrajátszhatósági faktorral rendelkező kampányok korában.