Bár az átlagjátékos sokat nem hallhatott róla, hiszen egy független stúdió független fejlesztéséről van szó, amelyet ennek megfelelően még megjelenése előtt sem emlegettek naponta a sajtóban, és a végleges változat elkészülte után sem lett más a helyzet. Az alkotás, az MMO-k nagy részéhez hasonlóan, előfizetéses rendszerrel működött, azaz pár dollár/euró (konkrétan 12,99) befizetése után 1 hónapon keresztül nyüstölhettük korlátlanul a játékot.
Az előző mondatban a "korlátlanul" szócska a lényeg, ugyanis a produktum alapvetően ingyenes volt, viszont a lényegi részek (World Domination játékmód, in-game levelezés, aukciós házak, fejlettebb kommunikáció, 30-nál nagyobb szint stb.) eléréséhez már a zsebünkbe kellett nyúlni. Úgy tűnik, hogy ez nem igazán vált be, mivel a fejlesztők most tudatták a nagyvilággal, hogy változtatnak a dolgon. Eltörlik a havi előfizetést, azaz mostantól a játék összes lehetősége, mindenféle kötöttség nélkül elérhető lesz azok számára, akik megvásárolták a terméket.
A szerverek üzemeltetése azonban költséges, ezért nem árt, ha számíthat biztos bevételre a stúdió. Ezt úgy tervezik elérni, hogy a jövőben érkező kiegészítőkért, tartalmi frissítésekért pénzt fognak kérni. Az első ilyen fecske, a két részletben, nyáron érkező Sandstorm még ingyenes lesz, ezzel kívánják prezentálni a most bevezetett rendszer működését, majd a többi anyagért már némi - jelenleg meg nem határozott - tiszteletdíjat is elkérnek.