A játékot ugyanis bár a Tomb Raider-sorozattal elhíresült Crystal Dynamics fejleszti, de a végeredmény a jelek szerint nem pont olyan lesz, mint amilyennek sokan elképzelték a lelki szemeik előtt. Hiszen miként is kellene kinéznie egy Bosszúállók játéknak?
Heves és pergős akciók, szédületes intenzitás, erős történet, irányítható szuperhősök, tonnányi szuperképesség és így tovább. Mindez persze csak címszavakban értendő, de úgy tűnik, hogy ezek jelentős része közvetlenül kimarad a projektből, lévén a fejlesztők olyan álláshirdetést adtak fel, amelyben egy elég különös alkotáshoz keresnek pályadizájnert.
Persze nem kizárt, hogy nem is a Bosszúállók játékról van szó, hanem az új Tomb Raiderről - ebben az esetben sem nyugodhatunk meg különösebben -, de az új munkatársnak állítólag egy olyan külső nézetes akciójáték munkálataiból kell kivennie a részét, amely nem elég, hogy erőteljesen a fedezékrendszerre épít, mindemellett az online körítésre is nagy figyelmet fordít.