Élesen bírálta a modern ARPG-ket az első Diablo alkotója

2025. február 10.
6.3061
Botyi profilja, adatai
Botyi
A Videogamernek adott interjújában David Brevik - aki a Diablo vezető tervezője és vezető programozója, valamint a Diablo 2 projekt- és designvezetője volt - kritizálta a műfaj modern változatait, amiért túl gyorsan jutalmazzák a játékosokat.
 

A Diablo 3-mal szemben megfogalmazott egyik fő kritika (amin Brevik nem dolgozott) az, hogy a játékosok 3-4 óra alatt elérhetik a 70. szintet, attól függően, hogyan játszanak. Brevik szerint a Diablo 2 tempója azért "nagyszerű", mert a játékosnak hosszabb időbe telik a szintlépés, azzal érvelve, hogy a lassabb fejlődés kielégítőbbé teszi, amikor elérjük ezt a pontot.

Brevik azt is felvetette, hogy míg az általa készített Diablokban voltak olyan pillanatok, amikor rengeteg ellenséget kellett legyőzni, addig a modern ARPG-k túlságosan is arra koncentrálnak, hogy ellenségek hordáit zúdítsák a játékosra és tömegesen győzzék le őket.

Kifejtette, hogy ő személy szerint nem találja nagyon csábítónak a képernyőnyi dolgok azonnali megölését, a pályán való sétálgatást és a mindenféle gyilkolást, ezeket egyenesen buta dolognak látja.
3 hozzászólás

Patrik94

4 hónapja, 3 hete

Vagyunk egy páran ezzel így. Szerencsére mindig akadnak még olyan játékok, amik ezt a **** trendet kicsit visszafordítják a normális játékélmény felé.

válasz erre

fighterlaci

4 hónapja, 3 hete

Hát igen. Nem is tudom, a mostani generációs játékosok hogy küzdenének meg egy C64-es címmel. röhögő smiley Azok még nehezek voltak.

válasz erre

Ronalddo

4 hónapja, 3 hete

Maximálisan egyetértek vele.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profilja