Cliff Bleszinski szerint a japán stúdióknak nem kellene hanyagolniuk a többjátékos módot

2012. május 14.
1.4521
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Egy Gamasutra magazinnak adott interjú során Cliff Bleszinski, avagy az Epic Games feje azzal kapcsolatban fakadt ki a kíváncsiskodó újságírók előtt, hogy a japán fejlesztőcsapatoknak nem kellene elhanyagolniuk alkotásaikból a többjátékos módot, mivel ezzel könnyebben belophatnák magukat a nyugati rajongók szívébe is.
 

Cliff tapasztalatai szerint ugyanis a keleti fejlesztőcsapatok a legtöbb esetben teljesen elhanyagolják vagy egyáltalán nem törődnek aktuális címük multiplayer módjával, holott a nyugati trendek leginkább erre rendezkedtek be az utóbbi időben, így annak a nyugaton is megjelenő alkotásnak, amelynek nincs többjátékos lehetősége, nincs létjogosultsága sem a színtéren.

Cliff példaként a Platinum Games legutóbbi lövöldéjét, a Vanquish-t emelte ki, amely ugyan kiváló történettel és játékmenettel rendelkezett - még akkor is, ha enyhén hasonlított a Gears of Warra -, de Bleszinski szerint hiába is volt rendkívül jó, a játékosok hamar megunták a többjátékos mód hiánya miatt, aminek köszönhetően jóval nagyobb népszerűségre is szert tehetett volna a cím.

Az Epic Games feje szerint a japán játékipar még mindig a lemez-központú, fizikai adathordozót megcélzó piacot részesíti előnyben, Cliff pedig ebben látja a hibát, hiszen ameddig ez így lesz, addig a multiplayer lehetősége is háttérbe fog szorulni a Japánban készülő, egyébként rendre jó ötleteket felvonultató videojátékok esetében.
6 hozzászólás

DoubleW

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Törődjön a saját dolgávalmosolygó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Bleszinski úr jó volna, ha nem ilyen tanácsokat osztogatna. Szerintem éppenhogy a single tartalom terén van sokszor gond. Ha minden játék legalább 12-15 óra elfoglaltságot tudna nyújtani, akkor nem lenne egy szavam sem, így viszont, hogy az átlag játékidő 7-8, esetenként netán ennél is kevesebb, nem indokolja számomra a multi erőltetését! A Vanquish-ben még igazat adok neki, bár meglehet a kampány rövid volt, de olyan addrenalin bomba, hogy az 5 órát 10-nek érzed, ugyanakkor ettől függetlenül elfért volna a multi.l (Persze ma is vannak azért elég tartalmas játékok, nem csak rpg-k, de sajnos egyre kevesebb)

válasz erre

Vendég

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Cpt_Nihil írta:
Igazából fogalmam sincs, miért okoskodik állandóan ez a Bleszinski. Rendre hülyeségeket beszél pusztán azért, mert a stúdiójának az éléstárában van a GoW röhögő smiley Egy játéknak nem feltétlenül van szüksége multira, ahhoz inkább akkor nyúlnak, ha nem biztosak a kampány sikerében. Persze mit mondjon az, aki annak idején egyre-másra készítette az Unreal Tournamenteket...? röhögő smiley
+1!mosolygó smileymenő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Szerintem is. És nem ezen múlik a multiplayer. ez hülyeség. Japánok tök máshogy gondolkodnak, ennyi.

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Igazából fogalmam sincs, miért okoskodik állandóan ez a Bleszinski. Rendre hülyeségeket beszél pusztán azért, mert a stúdiójának az éléstárában van a GoW röhögő smiley Egy játéknak nem feltétlenül van szüksége multira, ahhoz inkább akkor nyúlnak, ha nem biztosak a kampány sikerében. Persze mit mondjon az, aki annak idején egyre-másra készítette az Unreal Tournamenteket...? röhögő smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 2 hónapja és 23 napja

Szerintem meg dobozos játékok kellenek.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profiljaMonyo profilja