Androidos kerékpárral állt elő a LeEco

2016. február 26.
3.9271
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
petike737 profilja, adatai
petike737
A kerékpározás mostanság egyre felkapottabb hobbi, illetve a városi közlekedési kultúrában is egyre nagyobb szerepet kap, így talán még meglepő is lehet, hogy az okoskerékpárok még nagyon ritkának számítanak a piacon.

Elsőre kicsit furcsa lehet a koncepció, ugyanakkor jobban belegondolva a biciklizésnek számos mérhető pontja van, illetve az okosítás nem csak az egészséggel kapcsolatos dolgokat érintheti.

A LeEco Le Syvrac három változatban készül, a legolcsóbb alumínium vázas modell 170 000 Ft környékén van, de van egy 260 000 ezres, valamivel könnyebb vázzal rendelkező modell is, a csúcsverzió pedig 1,7 millió és teljesen karbonvázas, elektronikus váltós.

A funkciók között egyébként a riasztást, a lámpák automatikus lámpakezelést és a szokásos fitnesz megoldások találjuk meg. Kapunk még térképet, navigációt és iránytűt, mindezt pedig ujjlenyomattal tarthatjuk meg magunknak.
6 hozzászólás

rDAVE

10 éve, 22 napja

Ha gazdag lennék és gazdag környéken laknék esetleg, de ezt máshol úgy szétkapják, mint a sz.rt. röhögő smiley Hiába riasztózik ott.

válasz erre

venoman

10 éve, 23 napja

Végre 10 év után látom a legnagyobb előre haladást először bicajban. Ez olyan mint a telefonok közti generációs váltás. Itt a forradalmasított változtatásokra gondolok. Pl: A sima alapképernyőről a színes megjelenésére vagy a most már úgymond megszokott érintő képernyősre ami a nyomó gombos szériát váltotta.
A bicajban utoljára az úgymond generációs váltást a váltók tekintetében érzékelhettük. Amikor megjelent a SYS rendszer ami annyit jelent,hogy 1 kapcsolás a váltókaron egy fokozat ugrás a fogaskeréken. Ez a fejlesztés nagyságrendekkel megkönyitette a túrázás a versenyzés kényelmi funkcióját. Dinamikusabb könnyebb városi bringázást teremtett. Vagy amikor megjelent a több funkciós digitális kilométer óra. Rengeteg információ segítette utunkat. Itt volt az ideje ,hogy legyen egy generációs váltás a kerékpár területén is. Az okos kerékpárra mostanra színte kiéhezve vár a bringás társadalom,hisz napi kellékünkhöz amit nap mint nap használunk épp úgy hozzá fog tartozni mint az okos telefon, az okos óra vagy a smart okos tv. Mondjuk az elektromos váltás az már a bringázás krémje de én a manuális váltás híve vagyok mert a váltást rengeteg minden befolyásolja, értem itt a papucsok szimetriáját a hajtómű lánctányérjának egyenességét, a váltó tartó fül görbeségét stb,stb. A manuális váltóknál nagyobb a tűrés határ a felsoroltaknál ezért kisebb görbület még kijátszható. Az elektromosnál hát,hát nem vagyok bíztos.

válasz erre

WarriorAutobot

10 éve, 25 napja

Nem rossz, de 1,7 milka egy bringáért... au... ez már nagyon sok!

válasz erre

totyak

10 éve, 25 napja

Formára tetszik, csak kár volt beleerőltetni a droidot. INkább lenne normál bringa, ugyanezzel a vonalvezetéssel, csak kissé karcsúbb vázzal itt-ott.

válasz erre

Hentes

10 éve, 25 napja

És mégis mi az értelme???? meglepett smiley

válasz erre

kpal

10 éve, 26 napja

Elfogadnám , szeretek bringázni. mosolygó smiley

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljarDAVE profiljamarco profilja