A Eurogamer magazin éppen ezért ült le a szóban forgó hölggyel beszélgetni, merthogy ugyebár most mutatta be a Respawn a Star Wars Jedi: Fallen Ordert, ami viszont egy mikrotranzakciók nélküli single player játék lesz.
Hennig elmondása alapján ő maga sem tudja, hogy mi ez a hirtelen váltás, hiszen a Ragtag idején elfogadhatatlan volt egy ilyen jellegű játék, sőt megemlítette, hogy miután elkaszálták 2 évvel ezelőtt a szóban forgó művet, egészen azóta hallatja magát a "játékosok nem akarnak már single player élményeket" mantra, viszont számára egyértelmű, hogy mind a fejlesztők, mind a játékosok részéről lenne erre igény. Szerinte lehet, hogy a piac folytonosan gyors változása miatt most megpróbálkoznak mégis ezzel.
Hennig továbbá beszélt egy kicsit a Ragtagről is, miszerint a Star Wars Jedi: Fallen Orderrel ellentétben itt nem egy főszereplő került volna rivaldafénybe, hanem a főszereplő és az ő brigádja, és csakúgy, mint gyakorlatilag az összes Star Wars-film, úgy itt is az volt a cél, hogy a mellékszereplők egyaránt fontos karakterek legyenek, így például olyan ötlettel álltak elő, hogy párhuzamosan váltogattunk volna karakterek között, hogy így hangsúlyozzák az egyes figurák fontosságát bizonyos helyzetekben.