A forrás azt állította, hogy a fejlesztési költségek a 400 millió dollárt (140 milliárd 864 millió forint) is elérték, és a fejlesztők óriási potenciált láttak benne, konkrétan a Star Wars univerzum mélységéhez hasonlították a játékot és egy nagy mérföldkőnek tartották a jövőbeni játékok világában.
Konkrétan a "PlayStation jövőjeként" emlegették a csúfos véget ért produktumot, amelyről az is kiderült, hogy állítólag a fejlesztők nem foglalkoztak a negatív visszhangokkal, azt "mérgező pozitivitás"-ként értékelték, ami azt jelenti, hogy a kritikus visszajelzéseket teljes mértékben figyelmen kívül hagyták.
Az előjelek pedig igencsak figyelmeztetők voltak, ahogy a Game Channel előzetesében is kitértünk rá, a játék több sebből vérzett a megjelenés előtt nem sokkal, amit aztán a megjelenés utáni napok brutális mélypontja is alátámasztott. A játék végül két hét után lekerült minden platformról, a Sony pedig teljes visszatérítést adott minden vásárlónak.
I spoke extensively with someone who worked on Concord, and it's so much worse than you think.
? Colin Moriarty (@longislandviper) September 20, 2024
It was internally referred to as "The Future of PlayStation" with Star Wars-like potential, and a dev culture of "toxic positivity" halted any negative feedback.
Making it cost $400m. pic.twitter.com/F5O0oy4gaQ