Michel Ancel, a Ubisoft Montpellier vezetője egy interjú során fejtette ki, hogy milyen jó kis motor a UbiArt Framework.
Elmondása szerint nagyon egyszerű a kezelése és ez megkönnyíti a munkát, sőt ennél sokkal többre is képes, így áttérhetnek az AAA kategóriás játékok gyártására, melyhez jó segítség lesz ez a technológia.
Michel Ancel saját ügyének tekinti a Beyond: Good & Evil 2-t, így a riporter nem csoda, hogy azt kérdezte tőle, hogy akár olyan 3D-s játékok is készülhetnek a motorral, mint a Beyond: Good & Evil 2.
A válasz az volt, hogy természetesen. A 2D-s és 3D-s technológia között állítása szerint nincs akkora különbség, így ha megvan a 2D-s alap, akkor egyszerűen át lehet azt ültetni 3D-be.
Elmondta, hogy a Ubisoft Montpellier-nél már kísérleteztek olyannal, hogy a UbiArt Framework-el készítsenek 3D-s játékokat és ilyen téren úgymond sikereket értek el.