Így az eddig átlagosan bevett három vagy négy éves ciklusokat két és fél évre csökkentenék, ami lehetővé tenné, hogy több nagyobb projektjük is megjelenjen záros határidőn belül. Megijedni természetesen nem kell, a Capcom szerint ugyanis mindezt nem minőségromlással kívánják előidézni.
A cég ugyanis ehhez több munkaerőt kíván alkalmazni, lévén más módon kivitelezhetetlen volna az elgondolás. Hogy mégis miért akar minden áron fejlesztési ciklust csökkenteni a Capcom?
A válasz erre is roppant egyszerű, a japán fejlesztő és kiadó ugyanis úgy véli, hogy csak úgy maradhat versenyben ezen a kissé felgyorsult és megőrült piacon, hogy a gyorsabb, de továbbra is minőségi fejlesztés segítségével rövid időközönként újabb és újabb AAA kategóriás projektekkel látják el a játékosokat. Ha valóban őszinték a Capcom szándékai, csak és kizárólag örömmel tudjuk fogadni döntésüket!