A Capcom rövidebb fejlesztési ciklusokat tervez a jövőben

2012. május 24.
1.5991
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Kenzo Tsujimoto, a Capcom egyik vezére a GameInformer kérésére az aktuális pénzügyi jelentésekkel kapcsolatban kifejtette, hogy csapatával szeretnék a jövőben alaposan lerövidíteni a játékok fejlesztési idejét.

Így az eddig átlagosan bevett három vagy négy éves ciklusokat két és fél évre csökkentenék, ami lehetővé tenné, hogy több nagyobb projektjük is megjelenjen záros határidőn belül. Megijedni természetesen nem kell, a Capcom szerint ugyanis mindezt nem minőségromlással kívánják előidézni.

A cég ugyanis ehhez több munkaerőt kíván alkalmazni, lévén más módon kivitelezhetetlen volna az elgondolás. Hogy mégis miért akar minden áron fejlesztési ciklust csökkenteni a Capcom?

A válasz erre is roppant egyszerű, a japán fejlesztő és kiadó ugyanis úgy véli, hogy csak úgy maradhat versenyben ezen a kissé felgyorsult és megőrült piacon, hogy a gyorsabb, de továbbra is minőségi fejlesztés segítségével rövid időközönként újabb és újabb AAA kategóriás projektekkel látják el a játékosokat. Ha valóban őszinték a Capcom szándékai, csak és kizárólag örömmel tudjuk fogadni döntésüket!
5 hozzászólás

Braddock

14 éve, 1 hónapja és 4 napja

Jól hangzik hogy nem minőségromlással akarják ezt előidézni de remélem hogy ez így is van!

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 5 napja

Vendég írta:
en meg par honaposnak max. de sajnos ez nem kivansagmusor jo munkahoz ido kell
Ha mindig jó munka lenne a vége ok is lenne. De sokszor nagyon elbasszák.

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 5 napja

en meg par honaposnak max. de sajnos ez nem kivansagmusor jo munkahoz ido kell

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 5 napja

Jobban örülnék 1 éves fejlesztéseknek...wtf smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 1 hónapja és 5 napja

Ebben teljesen egyetértek!

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja