Maga a Red Dead Redemption 2 kiadója, a Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick nyilatkozott a GamesBeat magazinnak, ahol elmondta, hogy ő maga is értékeli a jó karakterekkel, és izgalmas történettel operáló single player élményeket, és ő maga úgy gondolja, hogy azért fekszenek rá sok játéknál elsődlegesen a multiplayerre, hogy ne kelljen kemény munkát ölni egy jó történet megírásába.
Zelnick továbbá azt is elmondta, hogy a legnagyobb fejőstehenük, a Grand Theft Auto V esetében sokan azért próbálták ki a multiplayert, mert a Rockstar North kellően minőségi egyjátékos kampánnyal álltak elő, ami motiválta őket a többjátékos móduszra. Mi csak egyetérteni tudunk vele, és szerencsére nem egy tripla-A játékokat fejlesztő stúdió van akik ugyanazt vallják mint Zelnick, így bízhatunk benne, hogy a sokak által jövendölt, csak és kizárólag multiplayer szoftvereket ontó játékipar jövőképe nem fog bekövetkezni.