A PS volt főnöke szerint a játékoknak rövidebbnek kellene lenniük

2024. december 04.
7.5501
Botyi profilja, adatai
Botyi
Shawn Layden, a PlayStation korábbi vezetője szerint a játékfejlesztés költségei elérték a tarthatatlan szintet és ennek orvoslására a játékokat rövidebbre kellene venni, erről az Eurogamernek adott interjújában beszélt.

Layden elismerte, hogy az iparág jelenleg arról szól, hogy "több pénzt kapunk ugyanazoktól az emberektől", és azt javasolta, hogy amíg ez nem változik, addig a játékfejlesztés költségeinek csökkenniük kell. Kifejtette, minden generációban kétszer annyiba kerül egy játék elkészítése: ami 1 millió dollárba került a PS1-en, az 2 millió dollárba, később 4 millió dollárba, végül 16 millióba.

Egy furcsa hasonlattal hozzátette, az AAA-játékokat egyfajta katedrális-üzletté (mint amikor a 18. században rájöttek, hogy drága) építették, és ez már nem nőhet tovább, sőt, valószínűleg már most is túlságosan nagyra nőtt.

Arra a kérdésre, hogyan lehetne ezt a tendenciát visszafordítani, Layden azt válaszolta, hogy "a játékok túl hosszúak". Szerinte ha a játékok túl hosszúak és a játékosok nem érnek a végére, akkor rengeteg erőforrást költenek el feleslegesen.
3 hozzászólás

VaPe

1 hónapja, 2 hete és 1 napja

Sok volt a szaké.

válasz erre

bekecs

1 hónapja, 2 hete és 1 napja

Emberünk beszívott. röhögő smiley

válasz erre

fighterlaci

1 hónapja, 2 hete és 2 napja

Mármint mihez képest? meglepett smiley Manapság ah már 20 óra valami az hosszú. Ne vicceljünk már.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja