Ez egészen eltérő eredmény a külföldi országok statisztikáihoz képest, hiszen például Észak-Amerikában és Nyugat-Európában inkább a konzolok dominálnak, míg Ázsiában a mobiljátékok a nyerők, Indiában például a gamerek 95 százaléka rendszeresen használ hordozható eszközöket ebből a célból.
A legkedveltebb stílusok tekintetében a magyar gamerek leginkább az akciójátékokat kedvelik, lévén 40 százalékuk rajong a műfajért, de 39 százalék nevezte meg a lövöldözős játékokat, és 26 százalékuk a kalandjátékokat, habár az nem derült ki, hogy mit tekintenek kalandjátéknak éppen a magyarok.
A kutatás megvizsgálta a streamer-jelenséget is, amiből kiderült, hogy hazánkban negyedévente átlagosan a felhasználók 46 százaléka költ legalább 5 ezer forintot videóközvetítésekre, és míg a gamerek 52 százaléka rendszeresen ad ki pénzt digitális játékokért, 47 százaléknyian a három hónapos kutatási ciklusban letölthető tartalmakért is fizettek.
Érdekesség, hogy hazánk a tartalomkészítő streamerek tekintetében a nemzetközi szintet hozza, ezáltal a játékosok 15 százaléka rendszeresen gondoskodik ilyen tartalmakról, azonban míg odakint átlagosan 40-, itthon 57 százaléknyian nem kapnak pénzt a tevékenységükért.