Phil Harrison, a projekt egyik első embere azonban az Ars Technica kérdéseire válaszolva elmondta, hogy ő a technológiai oldalról a legkevésbé sem aggódik a Stadia miatt, sem a latency, sem a minőség nem okozhat gondot nekik, mert olyan új megoldásokat alkalmaznak a streaming szolgáltatáshoz, ami hardveres szinten kínál innovációt a saját adatközpontjaikban.
Phil természetesen nem volt hajlandó közelebbről ismertetni, hogy miféle hardveres megoldásokról van szó, de kiemelte, hogy ezzel az újításukkal nem okoz majd problémát nekik a 4K és a 60fps streamelése akár egy normál 30 Mbps-os internetkapcsolat mellett sem.
Hozzátette, hogy a béta óta sokat változott a Stadia, drámai minőségi növekedést értek el ezzel a hardveres módosítással úgy, hogy közben a hálózati kapcsolat sebességét nem kellett emelniük.
Harrison elmondta továbbá, hogy verekedős játékok is fejlesztés alatt állnak Stadiára, ami nagy kihívás a platform részéről, hiszen precíz inputot és magas fps-számot igényelnek az efféle alkotások.