Bár az exkluzív marketingjogok nagyjából annyit érnek, mint halottnak a csók, mégis sokan kiakadtak arra, hogy folyamatosan Xbox One logóval ellátott reklámokat kell majd nézegetnünk olyan játékok esetében, mint az Anthem, a Cyberpunk 2077, a Metro Exodus, valamint olyan bejelentés előtt álló címek, mint a Battlefield V vagy a Borderlands 3.
A forrás annyira hiteltelen volt, hogy annak idején mi át sem vettük az anyagot, és személyesen Randy Pitchford, a Gearbox vezére erősített meg minket abban, hogy milyen jól döntöttünk, miután ugyanis valaki a Twitteren rákérdezett a Borderlands 3 exkluzív marketingjogainak felvásárlására, az igazgató határozottan megcáfolta ezeket a híreszteléseket.
Pitchford egy másik bejegyzésében hozzátette, hogy a digitális "újságírás" egyik legnagyobb lépfenéje az, hogy a lapok forrás nélkül is hajlamosak átvenni bármit még akkor is, ha azok olyan bődületesen nagy butaságok, mint ez a mostani.
Where are you getting that? Gearbox signed no such thing with Microsoft. How are these things becoming propagated as fact when there is zero basis in reality?
— Randy Pitchford (@DuvalMagic) 2018. április 18.