Az új Halo-címről Ian Slutz vezető karakterrendszer-designer oldala talán adhat némi betekintést, hiszen "Játékos rendszereket és eszközöket épít Unreal Engine 5-ben", ami a sorozat új látványára utalhat. Ez egybevág azzal, hogy tavaly októberi hírek szerint a 343 Industries egy új Halo kampányt fejleszt UE5-ben.
Mindez annak a része, amely a Halo következő generációját építi - fejtegette akkor a Seasoned Gaming főszerkesztője, Ainsley Bowden. Ennek oka, hogy a Halo motor nagyon technikai és a kreatívok számára nagyon nehéz benne dolgozni.
Bár egyre több részlet áll össze, a következő Halo valószínűleg még messze van, ha csak arra gondolunk, hogy a fejlesztési idők megnőttek az elmúlt időszakban.
(FYI) According to Justin Dinges's (Art Director) LinkedIn page, 343 has been working on the next unannounced Halo release since April 2022
? Idle Sloth???????? (@IdleSloth84_) January 9, 2024
Also, Ian Slutz (Senior Character System Designer) has been building player systems and assets in UE5
Sources:https://t.co/IczfsyieBj? pic.twitter.com/Wxwu1ui6Q6