Természetesen, hogy az új elképzelés mennyire válik be, csak évek múltán fogjuk megtudni. A tervek azonban érdekesek, és figyelemre méltók, legalábbis a 15-26 éves korosztály számára. Merthogy mostantól csak az e korban lévők lehetnek Djuice-osok. A miértre a választ Biró Balázs úgy fogalmazta meg, hogy nem lehet mindenkinek megfelelő ajánlattal előállni a gyerektől a nagypapáig egy szolgáltató részéről, lévén annyira eltérőek az igények, hogy biztosan lesz, ami nem fog tetszeni valamely korosztálynak. Így a Djuice új, 20 főből álló csapata behatárolta azt a korcsoportot, akinek az igényeit a terveik szerint maradéktalanul ki tudják szolgálni.
De miben más még az új szolgáltatás? A Djuice-t eddig a Pannon értékesítette, saját brandjén belül. Míg maga a Pannon hamarosan felveszi a Telenor nevet (az anyavállalat ilyen névvel szolgáltat a világban mindenhol), a Djuice is kapott egy lehetőséget, hogy a jelenleg 400 ezer (egyébként világszerte 10 millió) előfizető körüli csoportot növeljék meg, amennyire csak lehet. A Djuice kivált a Pannonból, de továbbra is a Pannon 20-as körzetszámát és hálózatát használja, valamint a Djuice előfizetők a Pannonnal szerződnek. Azonban a brand mostantól az anyacégnél nem elérhető közvetlenül, saját terjesztői hálózatot, shopokat alakítanak ki és önálló büdzsét kapnak a működéshez. Ezen kívül saját döntéshozóik egyengetik a régi-új brand útját.
Jelenleg már jónéhány bolttal szerződött le a Djuice, ahol igénybe lehet venni kedvezményeket, de például a Tiesto-jegy is 20%-al olcsóbban kapható, ha vásárláskor az RFID-t odatartjuk a leolvasóhoz. Vannak ruhaboltok, mozik, szórakozóhelyek és a kör csak bővülni fog. Várhatóan sokaknak fog tetszeni a myVIP csomag, ami ugyan havidíjas, de minden, a közösségi oldalon regisztrált és ezt a csomagot választó felhasználó ingyen beszélhet egymással! A nagyratörő terveket azonban csak úgy lehet véghez vinni, ha a célzott csoport befogadja és elfogadja azt. Ennek érdekében már érezhető a hájp-mizéria kezdete, hiszen április 8-án, 11 televízióban pontosan ugyanakkor, 19:26-kor futott le egy 3 perces kampányfilm, amiben bemutatkozott az új márka - rendkívül attraktívan. A pörgést, a különbséget hangsúlyozó reklámfilm jól sikerült, és valljuk be, ezt a korosztályt sokszor nem nehéz befolyásolni egy-egy jól eltalált odaszólással, vagy a "tartozz valahová" életérzés hangsúlyozásával.
A Djuice saját közösségépítő programot is indít MyLife néven. Ennek érdekessége, hogy nem csak a telefonálás után, hanem az egyéb területen végzett tevékenységekkel is gyűlnek a pontok. A sportolással, tanulással, környezetvédelemmel kapcsolatos időtöltést is pontokkal díjazza a MyLife rendszer. Pontot ér, ha a közösség tagja nyelvvizsgát szerez, ha rendszeresen sportol, ha örökbefogad egy állatot, vagy ha elmegy megnézni egy kiállítást múzeumban. Shopban levásárolható pontgyűjtés minden beszélgetéssel, vásárlással, közösségi buliszervezés, szintlépés a profilban, ez mind az új stratégia része. A közösségépítő program netes felülete lehetőséget fog nyújtani arra is, hogy a fogyasztók maguk szavazzák majd meg, milyen programokat támogasson a djuice.
A tervekben az is szerepel, hogy azt a havi 8-10 telefont, amit tesztre kap a Djuice, "kiviszi" a fiatalok közé, szórakozóhelyekre, utcára, ahol megtalálják őket, és teszteltetni fogja. A befutókat pedig beteszi a portfóliójába. Ami már most biztos, lesz iPhone, tehát az Apple divatcucca elérhető lesz itt is - illetve a Telenornál is! Biró Balázs szerint néhány hónapon belül várható a készülék megjelenése. Annyi bizonyos, hogy az új brand, az új koncepció mindenképpen érdekes és figyelemreméltó. A "nyílt forráskód" egyébként ebben a környezetben azt jelenti, hogy maguk a felhasználók alakíthatják a kedvezményeket, a lehetőségeket, jelezhetik a Djuice csapatának, hogy mit hogy szeretnének igénybe venni. Ezeket a jelzéseket a szolgáltató figyelembe veszi és beleépíti a szolgáltatásaiba.
Sok sikert! Meglátjuk mi sül ki a dologból.