A folyamat a következő: driver megkeres, felrak, kihúz, bedug, összehúz, újraindít, tesztel,
működik, és hopp elrepült egy tesióra :D, tehát ebből a szempontból előnyös(kényelmileg).
A hátrány pedig az, hogy van ezen kívül az iskolának: Projektorja, még két nyomtatója, 14 gépe, aminek a felén win 3.1 megy, egy lcd tvje, két CRT tvje, és egy szerver nélküli hálózata (egyébként tervezem hogy beüzemelek egy gépet proxyszerverként, hogy ne nézzenek már az elsősök pornóldalakat :D). Szal van dolgom bőven.
Azon kívül a szünetben megtanultam a testbeszédet (nagyjából), szóval majd természetdoga-írás közben megkérdem a tanártól hogy azért zöld a fa mert süti a nap, és nyel 1et akkor télleg azért zöld a fa mert süti a.... (hmm ez asszem egy rossz példa volt).
Valakinek nincs egy fölösleges laptopja? Tom hogy elavult a kifejezés, de ha azt mondom hogy notebook, akkor mindenki aszongya hogy van, aztán csak a nagymamájától kapott jegyzetfüzetére gondol. :D
Ugyanis mint már említettem a sulinak van ugyan projektorja, iskolarádiója, lcd tvje (ami sztem most tök fölös volt a 2 crt tv mellé, és inkább vetek volna egy notebookot), de notebookja nincs, ezért mindig azokat a nagy asztali pcket kell cipelnem :S
Száxend, én így szeretem
Ui:A gyengébbek kedvéért: A képen a sulim 1 része látható (kép forrása:Wikipédia)