A játék története szerint volt egyszer egy galaxis, igazából nem tudjuk, hogy hol, de szinte bármelyik lehetne, ahol a kezdet kezdetén nem volt semmi, csak sötétség, és hideg, valamint néhány lakatlan bolygó.
Az univerzum több galaxisból épül fel, és mindegyik galaxis egy kicsit más, például a megszokott gömbszerű bolygó helyett kocka planétákkal is találkozhatunk.
A játék egyelőre alpha verzióban van, így sok minden változhat, javulhat benne, és ennek érdekében a te segítségedre is szükség van! Alpha tesztelőket keresünk, akik visszajelzésükkel, észrevételeikkel, ötleteikkel segítik a munkánkat. Jelentkezni az info@otterworksgames.com mail címen lehet.
Az utazás azonban nem lesz olyan könnyű, mert a barlang sötétségébe burkolózva ellenséges anomáliák várnak arra, hogy fényünket kioltsák. Emellett a barlangban való előrejutás is próbára teszi képességeinket, ha kicsit is lankad a figyelmünk, akkor máris egy szikla falán szétlapulva találhatjuk magunkat.
A játékban az adott környezeti elemeket használva generálódnak a járatok, így biztosítva a változatosságot. Az adott bolygótípushoz három nehézségi fokot vesz figyelembe a pályákat felépítő modul, így támasztva egyre nagyobb kihívást a játékosok számára. Utunk során belső nézetből figyelve irányíthatjuk az élethozó fényt.
Ahogy haladunk előre különböző színű magokat gyűjthetünk össze, melyek több funkciót is betöltenek. Egyrészt a barlangokban vannak olyan kövek, melyekbe belelőve a felhasznált kristály színe szerinti virágok nőnek ki a földből, és kapunk egy kis fényt, ami mutatja, hogy merre kell menni. Másodsorban, amikor elértük az Élet Fáját ezekkel a kristályokkal, magokkal termékenyíthetjük meg.
Gyertek ti is és segítsetek minket a teszteléssel! Ingyen van, jó móka lesz: Jelentkezés Light of Life alfa tesztre!
Előre is köszönjük ha csatlakozol és segítesz nekünk!