A mai napon pedig egy olyan interjú látott napvilágot, ami újabb csalódásra adhat okot a rajongóknak, lévén Yosuke Saito, a Square Enix egyik fejese úgy nyilatkozott a japán Inside Games magazinnak, hogy a Cavia fejlesztésében készült Nier eredetileg Xbox 360 exkluzívnak indult.
Jogos a kérdés, vajon miért, milyen indíttatásból akartak ilyen blaszfémikus megmozdulást meglépni a csapat emberei, azonban válaszokra hiába is várunk, sajnos csak kérdések maradnak előttünk. Yosuke annyit elárult, hogy a korai időkben komoly nehézségeik voltak a multiplatform fejlesztéssel, bár ez még továbbra sem indok arra, hogy miért éppen a PlayStation 3 került háttérbe az Xbox 360-nal szemben. Szerencsére a csapat is belátta, hogy mindenkinek az lesz a legjobb, hogy nem exkluzívkodnak a Nierrel kapcsolatban, és milyen jól tették, lévén a program Sony konzoljára íródott változatai 100.000 példány felett járnak Japánban, és a listák hetedik helyén trónolnak, míg a Microsoft masinájára készült dobozkák eladásai annyira sem voltak elegendőek, hogy az első ötven közé repítsék a Niert. Ennyit az exkluzivitásról!