Xbox 360 exkluzívnak indult a Nier a fejlesztés korai szakaszában

2010. május 24.
2.2511
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Egyre gyakrabban, és egyre nagyobbakat kell csalódniuk a japán szerepjátékgyártás egyik nagyágyújában a régi fanatikusoknak, lévén a Square Enix mostanában mondhatni egyáltalán nincs formában, de legalábbis nincs abban a dicsfényében, mint amiben néhány évvel ezelőtt tündökölt.
 

A mai napon pedig egy olyan interjú látott napvilágot, ami újabb csalódásra adhat okot a rajongóknak, lévén Yosuke Saito, a Square Enix egyik fejese úgy nyilatkozott a japán Inside Games magazinnak, hogy a Cavia fejlesztésében készült Nier eredetileg Xbox 360 exkluzívnak indult.

Jogos a kérdés, vajon miért, milyen indíttatásból akartak ilyen blaszfémikus megmozdulást meglépni a csapat emberei, azonban válaszokra hiába is várunk, sajnos csak kérdések maradnak előttünk. Yosuke annyit elárult, hogy a korai időkben komoly nehézségeik voltak a multiplatform fejlesztéssel, bár ez még továbbra sem indok arra, hogy miért éppen a PlayStation 3 került háttérbe az Xbox 360-nal szemben. Szerencsére a csapat is belátta, hogy mindenkinek az lesz a legjobb, hogy nem exkluzívkodnak a Nierrel kapcsolatban, és milyen jól tették, lévén a program Sony konzoljára íródott változatai 100.000 példány felett járnak Japánban, és a listák hetedik helyén trónolnak, míg a Microsoft masinájára készült dobozkák eladásai annyira sem voltak elegendőek, hogy az első ötven közé repítsék a Niert. Ennyit az exkluzivitásról!
1 hozzászólás

marco

16 éve, 4 hónapja és 21 napja

Valószínűleg üzleti megfontolás állt a háttérben. Az idő igazolta, hogy rossz döntés lett volna, lehet, most egyel kevesebb fejlesztőcsapat lenne.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Gargameth profiljarDAVE profilja