Mert bizony mondom néktek, ez a Twitter 2014-ben is egy zseniális találmány, konkrét kérdezz-felelek teadélutánokat lehet lezavarni még ki sem adott alkotásokról. Persze, ehhez kell egy beszélgetőtárs is, de Jonathan Morin egy olyan fickó, aki partner ebben.
Érkezzen hát a mai dózis, bővülhet mindenkinél a Watch Dogs tudástár:
Megtudtuk például, hogy demó abszolút nem készül az alkotásból, az túl sok erőforrást és időt venne el a csapattól, és ők sokkal inkább a kész programra akarnak összpontosítani.
A múlt héten bemutatott trailer, ami Chicago virtuális másába kalauzolt el mindenkit, teljes egészében a PS4 devkitről származott. Lehetőségünk lesz vonaton utazni, sőt hacker képességünknek hála belekavarhatunk a menetrendbe. A rendőrök erre minden bizonnyal skippelik a fánkot, de hasznos menekülési útvonal lehet a magasvasút. A magas helyekről lezuhanás egyébként sérülést, sőt halált okozhat.
Motorokról karambol esetén rongybaba-effektussal repülünk radírozni a betont, az autókból viszont nincs kiszállás a szélvédőn keresztül.
A legfrissebb előzetes végén bevillant egy robotsárkány és pár lángoló zombi, de Morin ezt a témát elegánsan elhessegette, mondván a Watch Dogs komolyabb hangvételű - sokan ebből arra következtetnek, hogy azok csak valami narkotikum vagy egyéb szer okozta hallucinációk.
Az alkotásban nem lesznek mikrotranzakciók sem, határozottan elzárkóznak tőle, nem a WD stílusa a F2P vagy a P2W módszer. A mentés nem safehouse-módszerrel lesz megoldva, de ettől függetlenül lesz hol aludnunk.
A Watch Dogs május 27-én érkezik PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One platformokra, a Wii U verzió valamikor egy későbbi időpontban.