Újabb részletek derültek ki a Halo:Reach-ről

2010. január 12.
1.5991
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Yoyo profilja, adatai
Yoyo
Az idei év egyik legjobban várt játéka a Halo:Reach, amely a méltán népszerű trilógia előzményeit meséli el.
 

Az elvárások hatalmasak, de egyelőre nyugodtak lehetünk, hiszen olyan információk láttak napvilágot az egyik külföldi újság hasábjain, amik alapján komoly újításokra lehet számítani. Az egyik legfontosabb maga a grafikus motor, amely alapos változáson ment át. A Halo 3: ODST még az eredeti Halo 3 engine-jét használta, s már láthatóan korosnak számított, így érthető, hogy ez a része lesz a legjobban átdolgozva az új epizódnak.

Nem csupán a textúrák lesznek sokkal szebbek a Reach-ben, hanem jelentősen emelkedik a képernyőn egyszerre látható ellenfelek száma is. A csaták emiatt jóval grandiózusabbak lesznek, mint amit eddig megszokhattunk, igaz, ezen a téren egyik résszel se volt probléma. Szintén fontos megjegyezni, hogy az első rész sérülésrendszere is visszatér, tehát a pajzs mellett az életerő is fontos szerepet játszik. Amitől igazán különlegessé válhat a játék, az a karakterek arcmimikája, hiszen ezúttal a Bungie az Image Metrics csapatára bízta a Reach karaktereinek arc-animációját. Egyre inkább úgy fest, hogy a Halo:Reach igazi unikumnak fog számítani a sorozat életében.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaBotyi profilja