Néhány évvel ezelőtt például második világháborús videojátékokkal volt telítve a piac, tulajdonképpen tele volt Tigris tankokkal a padlás, és Sherman páncélosokkal a garázs, manapság azonban a modern hadviselés, illetve az élőhalottak kerültek a középpontba. Talán még soha nem készült annyi zombis játék, mint amennyi manapság, és ehhez a felhozatalhoz szeretne hozzátenni egy újabb gyöngyszemet a DoubleBear Productions csapata is, akik legújabb készülő alkotásukban az élőhalottakkal szeretnének foglalkozni.
A Dead State címre keresztelt játék egy komoly szerepjátékos elemekkel fűszerezett, körökre osztott (!) akció lesz, ahol harmadik nézetből, amolyan döntött felső nézetben követhetjük majd az eseményeket. A program pofátlan módon egyáltalán nem szeretné megújítani a stílust, a szokásos fertőzős klisével kívánja elrendezni a történetet, amelyen végighaladva célunk a túlélés lesz, méghozzá mindenáron. Egyelőre komoly kérdőjel, hogy az illetékesek miért is aggatták rá a játékra az RPG stílusmeghatározást, de annyi szent, hogy lesznek választási lehetőségeink, többféle fegyverrel, közelről és távolról egyaránt lehetőségünk lesz aprítani a zombikat, illetve központi elem lesz az élelem is, amit napról napra meg kell szereznünk, nem csak magunknak, hanem csapattársainknak is, lévén egyedül még a zombiapokalipszis sem olyan vicces, mint néhány baráttal az oldalunkon. Szintén központi elem lesz a zaj, hiszen igyekeznünk kell majd a lehető leghalkabban elérni a játék által kitűzött céljainkat - a bevett épület védelmének megerősítése, lőszer, élelem, gyógyszer és egyebek megszerzése -, persze könnyű azt mondani akkor, ha éppen ránk támad néhány tucatnyi hörgő-morgó emberforma, és a kezünkben csak egy csendes baseball ütő, valamint egy orbitálisan hangos sörétes puska van. A Dead State-ről egyelőre sajnos ennyi információt osztottak meg velünk az illetékesek, pontos megjelenési dátum sincs, csak annyi biztos, hogy 2011-ben érkezik, méghozzá kizárólag PC-re.