Újabb erőkiegyenlítés a StarCraft 2-ben

2010. október 09.
1.9601
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Scal profilja, adatai
Scal
Bizony a legtöbb rts-nél nagyon fontos, hogy mindegyik oldal nagyjából azonos erősségű legyen, még ha egységei teljesen más tulajdonságokkal rendelkeznek is.
 

Ezt a régi időkben, amikor többnyire csak két oldal harcolt, általában úgy oldották meg, hogy csak a grafikában különböztek egymástól az ellenfelek. Viszont mióta 3 sőt 4 oldal is küzd egymással fokozottan figyelni kell arra, hogy minél jobb játékmenetet kapjon a stratégiakedvelő játékos válassza akármelyik oldalt is.

Ez azonban egy meglehetősen macerás feladat, és nincs ez másképp a Starcraft 2-nél sem. Úgy néz ki a protossok már megint túlságosan erősek főleg az emberekkel vívott harcokban. A Zergek esetében pedig a játékmenetet kellene jobbá tenni, mert bár nem mutatnak a statisztikák semmilyen hátrányt, néhány esetben túl alacsonynak érzik a pontszámaikat. A Blizzard bejelentette, a Protoss vs. Terran dilemmán még jelenleg dolgoznak, de a következő patch a Zergeket fogja kicsit felturbózni a következőképpen.

- a roachok ezentúl nagyobb csapatban többet fognak sebezni, amely főleg a játék közepén fog meglátszódni
- a Fungal Growth ezentúl meg tudja majd gátolni a blinking opciót
- a barakkok létrehozását ezentúl suplly depotok építéséhez kötik
- a reaperek sebességének növelése ezentúl megköveteli a factoryk építését
- a zerg épületek életerejét szignifikánsan megnövelik így ezentúl egy-egy támadásnál nem tudják őket szétverni másodpercek alatt
2 hozzászólás

totyak

15 éve, 11 hónapja és 17 napja

A legtöbb szót nem is ismertem a cikkben, de azért sikerült feldolgoznom a lényeget röhögő smiley

válasz erre

Vendég

15 éve, 11 hónapja és 18 napja

Ez nekem sem tetszett benne.

válasz erre
Starcraft 2
nincs ár
kövesd a játékot!
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
your_priya profiljaMaryRichard profilja