Most a Kotaku munkatársai néhány meg nem nevezett ex-Rockstar munkatársra hivatkozva újabb részletekkel szolgáltak a témában, így többen is megerősítették, hogy gyakran kellett 80 órát dolgozniuk egy héten a stúdió falai között, ami gyakran éjszakákba vagy hétvégékbe nyúló munkát jelentett, a stressz és a félelem pedig folyamatosan ott dolgozott bennük, mert rettegtek attól, hogy nem teljesítik a várakozásokat, esetleg a csapat vezetői kérdőjelezik meg őket, ami vélhetően súlyos következményekkel járt volna.
Az egyik alkalmazott szerint "néhány ember számára a félelem nagy motivátor, másokat viszont csak lázadásra ösztönöz", és míg pár ex-munkatárs egyáltalán nem tapasztalt ilyesmit, mások szerint részlegtől és vezetőtől függött a dolog, de azt mindegyikük elismerte, hogy minél kevesebb időt töltöttek az irodában, annál jobban csökkent a bónuszuk, ami sokaknál a munka minőségére is negatív hatást gyakorolt a túlhajszolás miatt.
A Kotaku szerint a fentiek nemcsak a Red Dead Redemption 2 munkálataira vonatkoztak, hanem a Rockstar összes projektjére, és amennyiben valaki úgy döntött, hogy lelép, teljesen mindegy, hogy milyen sokat dolgozott az adott játékon, hovatovább milyen jelentős munkát végzett rajta, a neve nem lett feltüntetve a készítők között.