Nemrégiben a Watch Impressnek volt lehetősége kipróbálni a The Phantom Pain PlayStation 4-es verzióját.
Beszámolójuk megerősítette azt amit már korábban bejelentettek, azaz hogy a játék 1080p-vel és 60FPS-el fut a konzolon.
A csapat elmondása szerint a játék vizuális megjelenése pozitív irányba fejlődött, különösen a villámlások. Szerintük a FOX Engine nyújtja a lehető legszebb villámlásokat, amit eddig játékban látni lehetett.
Szintén megerősítést nyert a dinamikus forgatókönyv, ugyanis ha mondjuk Snake-el utasítjuk a Combat Unit-ot, hogy semmisítsék meg az ellenfél gyárát, akkor limitálódik az ellenfelek hozzáférése új felszerelésekhez, legyen szó sisakokról vagy akár fegyverekről.
A játék első nekifutásra nem fog nehézségi beállítást nyújtani, ám kijátszás után feloldódnak a különböző nehézségi fokozatok.
A The Phantom Pain nehézségével kapcsolatosan Hideo Kojima Twitter-en osztotta meg a következőt:
Írtam a "küldetés sikerének érzését", ami a Ground Zeroes visszajelzései alapján a The Phantom Pain küldetései során nem zavaró. Ez könnyebbé teszi a játékot.