Új információk a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain-ről

2015. augusztus 16.
2.4671
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
A Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain megjelenése már közel van, hiszen már csak két hét és ismételten Snake bőrébe bújhatunk, ám addig is kaptunk néhány új információt a játékról.
 

Nemrégiben a Watch Impressnek volt lehetősége kipróbálni a The Phantom Pain PlayStation 4-es verzióját.

Beszámolójuk megerősítette azt amit már korábban bejelentettek, azaz hogy a játék 1080p-vel és 60FPS-el fut a konzolon.

A csapat elmondása szerint a játék vizuális megjelenése pozitív irányba fejlődött, különösen a villámlások. Szerintük a FOX Engine nyújtja a lehető legszebb villámlásokat, amit eddig játékban látni lehetett.

Szintén megerősítést nyert a dinamikus forgatókönyv, ugyanis ha mondjuk Snake-el utasítjuk a Combat Unit-ot, hogy semmisítsék meg az ellenfél gyárát, akkor limitálódik az ellenfelek hozzáférése új felszerelésekhez, legyen szó sisakokról vagy akár fegyverekről.

A játék első nekifutásra nem fog nehézségi beállítást nyújtani, ám kijátszás után feloldódnak a különböző nehézségi fokozatok.

A The Phantom Pain nehézségével kapcsolatosan Hideo Kojima Twitter-en osztotta meg a következőt:

Ha úgy éreztétek a Ground Zeroes nehéz volt, akkor azt hiszem minden rendben lesz a The Phantom Pain-el. Az érzés, hogy a küldetés sikeres legyen megmaradt, de sokkal jobb itt, hiszen itt lesz a Fulton gyógyítás, támogatás és a társaidat is használhatod. Különbözik a Ground Zeroes-tól, hiszen ott egy zárt térben mozogtál ahol nem tudtál elmenekülni.

Írtam a "küldetés sikerének érzését", ami a Ground Zeroes visszajelzései alapján a The Phantom Pain küldetései során nem zavaró. Ez könnyebbé teszi a játékot.
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain megjelenése már közel van, hiszen már csak két hét és ismételten Snake bőrébe bújhatunk, ám addig is kaptunk néhány új információt a játékról.'>
6 hozzászólás

GOD

10 éve, 8 hónapja és 13 napja

2 hét múlva minden kiderül..

válasz erre

marco

10 éve, 8 hónapja és 14 napja

Imperator írta:
Ha csak a végigjátszás után lesznek nehézségi szintek, akkor alapból milyen szinten játszunk?
Na ez a nagy kérdés számomra is. röhögő smiley

Amúgy szerintem nem sokat játszhattak vele akik nyilatkoztak róla és igazándiból úgy lesz hogy tolod, tolod az epilógust, majd utána kérdez rá bizonyos dolgokra. Vagy a másik hogy tényleg igaz ez a verzió és akkor tolsz valami normál fokozaton, ami után igazán nem a nehézségi szint lesz állítható hanem inkább nehezítésekkel lehet újra játszani majd.

válasz erre

kpal

10 éve, 8 hónapja és 14 napja

Nyitott tér jó,de ez szint dolog annyira értelmetlen így.

válasz erre

Imperator

10 éve, 8 hónapja és 14 napja

Ha csak a végigjátszás után lesznek nehézségi szintek, akkor alapból milyen szinten játszunk?

válasz erre

zender

10 éve, 8 hónapja és 14 napja

Komoly tesztelők lehettek ha a villám részletessége volt a legkiemelkedőbb momentum számukra! röhögő smiley

válasz erre

Tommy

10 éve, 8 hónapja és 14 napja

Azt nem értem hogy miért végigjátszás után jönnek elő a nehézségi fokozatok? Ennek mi értelme?

válasz erre
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
9.299 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások