A Brit GCHQ azaz a Government Communications Headquarters (akik olyan nevekkel dolgoznak együtt, mint az MI-5, vagy a még keményebb emberekből álló MI-6) ugyanis a Live rendszerén keresztül szeretne embereket toborozni a szervezetbe. Úgy gondolják, hogy a játékosok között igazi gyöngyszemekre bukkanhatnak, és a reklámhadjárattal könnyen meg lehet őket győzni, hogy lépjenek be a kötelékükbe.
"Kiváló kiképzésben tudjuk részesíteni azokat, akiket érdekel egy munkalehetőség nálunk. A hat hetes reklámkampánnyal olyan emberekhez akarunk eljutni, akik nem is tudnak a létezésünkről. Mivel a játékok nagy része gyors gondolkodást és reakcióidőt, valamint kitűnő reflexeket igényelnek, ezért a játékos társadalomból sok ember lehetne kiváló ügynök, a megfelelő kiképzés után. Az Xbox Live rendszere egy tökéletes lehetőség arra, hogy új, innovatív módszerekkel toborozzunk embereket." -osztotta meg gondolatait a furcsa kampánnyal kapcsolatban a GCHQ szóvivője.