Az Activision üzletpolitikája például kétség kívül pénztermelő, ám előbb-utóbb az a lufi is kipukkan majd, tehát hacsak egy cég nem pénzéhes, semmilyen formában sem követi a példájukat. A UbiSoft most mégis megteszi...
A csapat egyik embere - Alain Corre - egy interjúban ugyanis elmondta, és ezzel együtt bejelentette, hogy a brigádtól a jövőben évente vagy másfél évente (12-18 havonta) érkeznek játékok, melyek általában egy népszerű franchise folytatásai lesznek. Az ötlet önmagában nagyon jól hangzik, ám a Call of Duty széria esetében - amellett, hogy rengeteg pénzt hozott - egy komoly minőségi romlást is előidézett ez a taktika, márpedig Alain szerint éppen ez a népszerű széria szolgáltatta a példát is számukra.
Nyilván a fanatikusok örülnének egy évente érkező Assassin's Creed-nek, vagy egy ugyanilyen időközönként befutó Splinter Cell-nek, esetleg Prince of Persia-nak, de annak már feltehetően kevésbé, hogy ezen alkotások játékidejei minimálisra csökkennének, újdonságok pedig egyáltalán nem kerülnek beléjük. Márpedig a UbiSoft, ha az Activision példáját követi, ezen az úton indul el, ám ez rajtuk kívül senkinek sem lesz jó, egyrészt, mert minimum két-három év kell egy becsületesen összerakott videojáték elkészítéséhez, másrészt pedig, mert a gárda mindig is hadilábon állt a határidőkkel. Ejnye UbiSoft, először a másolásvédelem, most meg ez?