A Blizzard másik sikervárományos játéka, a StarCraft II sem kerülhette el ezt a sorsot. A sajtótájékoztatón jelenlévő újságírókat nem kicsit döbbentette meg, amikor az előttük álló Blizzard-munkatárs bejelentette, hogy a StarCraft II trilógiaként fogja elérni a szoftverkereskedéssel foglalkozó üzletek polcait.
Ez konkrétan azt jelenti, hogy minden egyes részben megkapjuk egy-egy faj kampányát, amelyet végigtolva várhatunk a következő epizódra, és a történet csak akkor válik teljessé, ha mindhárommal végzünk. Érdekes húzás, és nem csodálom, hogy rögtön megindultak róla internet-szerte a viták, pro és kontra.
A fejlesztők szerint azért volt szükséges ennek a döntésnek a meghozatala, mert a játék túl nagyra hízott, és úgy érezték, hogy különálló epizódokban jobban el tudják készíteni, ráadásul a játékosok kezei közé is előbb tudnak valamit adni, mintha meg kellene várniuk mindhárom történetszál kidolgozását.
Először a Terran kampány megjelenése lesz aktuális, amely Wings of Liberty névre hallgat, második a sorban a Zergeket középpontba állító Heart of the Swarm, végül a Protossokkal operáló Legacy of the Void teszi fel a pontot az I-re, és húzza ki az utolsó bankjegyeket a játékosok zsebéből. Részenként legalább 30 küldetésre számíthatunk, ami valóban kellően magas szám ahhoz, hogy létjogosultsága legyen a darabolásnak, viszont a tartalmat illetően kicsit szkeptikusak vagyunk, reméljük, hogy nem fullad unalomba a pályák sokasága miatt.
A tájékoztatót egyes külföldi hírforrások szerint érdekes mondatok zárták: a WarCraft IV is hasonló rendszerben lesz kiadva. Ez pedig azt jelenti, hogy gyakorlatilag hivatalosan megerősítették, hogy a cég másik legendás RTS sorozata is bővül. Mivel ez az információ csak néhány helyen bukkant fel, ezért ne vegyétek teljesen biztosnak.