Az új, kreatív ötletekkel rendelkező alkotás gyorsan hírnevet szerzett a 2000-ben alakult csapatnak, amely ki is használta ezt a lehetőséget, és útjára bocsátotta a City of Villains névvel ellátott játékot. Jelenleg a Star Trek Online és a Champions Online fejlesztgetésével bajlódnak, amelyek szintén a multiplayeres mókákat részesítik előnyben. A Champions Online boltokba vándorlásának időpontját többször is csúsztatta a gárda, míg végül április végén, örömkönnyek közepette osztották meg a nagyvilággal, hogy július 14-én jő el ismét a szuperhősök kora.
Hát nem. A fejlesztőcsapat úgy érezte, hogy nem lesznek képesek a nyár közepéig olyan terméket elkészíteni, amelyről büszkén mesélhetnek még az unokájuknak is, ezért a kiadó szerepében tetszelgő Atarival közösen úgy döntöttek, hogy ismét kitolják a határidőt, ezúttal szeptember 1-re.
A miértekre Bill Roper, a játék vezető producere próbált rávilágítani néhány mondatban: "Egy MMO esetében elképesztően fontos, hogy a startnál olyan jó legyen, amennyire csak lehetséges. A béta teszterekkel való folyamatos párbeszédeknek köszönhetően gyorsan rájöttünk, hogy ahhoz, hogy belerakjunk a játékba bizonyos feature-öket, amelyeket mindannyian fontosnak tartunk, több időre van szükségünk."