Országszerte elindult ugyanis arrafelé a Stay at Home, Save Lives kampány, amihez több ottani fejlesztőcsapat is aktivizálta magát, így példának okáért ott van az üzenet már a Codemasters-féle DiRT Rally 2.0 egyes pályáin, de a Rebellion szintén alkalmazni fogja hamarosan az üzeneteket a Sniper Elite és a Strange Brigade bizonyos helyszínein.
Ezen felül csatlakozott a kezdeményezéshez az Activision Blizzard is a King csapatával, akik a Candy Crush Saga keretein belül több mint 230 digitális posztert tettek elérhetővé, melyek kivétel nélkül arra szólítják fel a játékosokat, hogy maradjanak otthon.
We're working with leading UK games companies to feature #StayHomeSaveLives messaging in some of the country's most popular games @King_Games | @Rebellion | @Codemasters
? DCMS (@DCMS) April 6, 2020
Read more: https://t.co/LfxqjFNVDe pic.twitter.com/M5slJiib00