Innentől kezdve azonban a stúdió ezt a fejlesztőcsapat egyik kulcsfontosságú tagja nélkül fogja elvégezni. Andrew Witts, aki több mint három évig dolgozott a 343 Industriesnél a Halo Infinite vezető többjátékos mód- és rendszertervezőjeként, nemrég a Twitteren jelentette be, hogy elhagyja a stúdiót.
Elmondása szerint megtiszteltetés volt a tervezőcsapatot vezetni ezekben az években, majd hozzátette, hogy kivesz egy kis szabadságot, hogy pihenjen és feltöltődjön, mielőtt továbblépne a következő lépésekkel.
A Halo Infinite előtt Witts dolgozott az ArenaNetnél a Guild Wars 2-n, a Boss Key Productionsnél a Lawbreakersen, valamint a Ubisoftnál a Rainbow Six Siege-en.
Today was my last day at 343 Industries. It?s been an honor leading the MP design team over these years. Thank you to all @Halo fans for your feedback over the years. We made this game for you.
— Andrew Witts (@RevivedAntihero) March 5, 2022
Going to take some time off to relax and recharge but I?m excited what?s next! pic.twitter.com/3uXaKIP28g