Távozott a Halo Infinite kulcsfontosságú fejlesztője

2022. március 07.
34.9341
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Lehet, hogy a Halo Infinite már debütált, de a 343 Industries tisztában van vele, hogy a lövöldözős játékkal még rengeteg munka van hátra, tekintettel az újonnan elfogadott élő szolgáltatási modellre.

Innentől kezdve azonban a stúdió ezt a fejlesztőcsapat egyik kulcsfontosságú tagja nélkül fogja elvégezni. Andrew Witts, aki több mint három évig dolgozott a 343 Industriesnél a Halo Infinite vezető többjátékos mód- és rendszertervezőjeként, nemrég a Twitteren jelentette be, hogy elhagyja a stúdiót.

Elmondása szerint megtiszteltetés volt a tervezőcsapatot vezetni ezekben az években, majd hozzátette, hogy kivesz egy kis szabadságot, hogy pihenjen és feltöltődjön, mielőtt továbblépne a következő lépésekkel.

A Halo Infinite előtt Witts dolgozott az ArenaNetnél a Guild Wars 2-n, a Boss Key Productionsnél a Lawbreakersen, valamint a Ubisoftnál a Rainbow Six Siege-en.

Halo Infinite már debütált, de a 343 Industries tisztában van vele, hogy a lövöldözős játékkal még rengeteg munka van hátra, tekintettel az újonnan elfogadott élő szolgáltatási modellre.'>
3 hozzászólás

Mordorer

3 éve, 6 hónapja és 6 napja

Nem sokáig bírta. röhögő smiley

válasz erre

Ronalddo

3 éve, 6 hónapja és 6 napja

Néha kell a váltás.

válasz erre

petrovicsz

3 éve, 6 hónapja és 6 napja

Lőttek a coopnak. röhögő smiley

válasz erre
Halo Infinite
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profiljarDAVE profiljaGargameth profilja