Sokat tudunk már a játékról, számtalanszor cikkeztünk is róla, szinte már a gépeinkben érezzük, de maradtak azért még nyitott, megválaszolásra váró kérdések, melyek közül kettőt most tisztázunk végérvényesen. A konzolos és PC-s karakterlista, valamint a lesz-e online multi a játékban témákat feszegetjük, tartsatok velünk.
A Street Fighter IV producere, Yoshinori Ono a japán Famitsu-ban hozott a felszínre néhány újabb információt, melyeket titkon reméltünk az újjászületett Utcai Harcosoktól, ám mostanáig nem vehettük készpénznek a dolgokat. Ilyen például az online multi megléte. Az árkád verzióban nem, viszont az otthoni konzolos kivetülésekben lesz netes bunyó, nagy kő esett le a szívünkről, micsoda megkönnyebbülés.
A másik sokat feszegetett téma az otthoni változat karakter felhozatala. Nos, örömmel tudatjuk, hogy az alap árkádos felhozatal bővülni fog, így a PlayStation 3-as, Xbox 360-as és PC-s verziók újabb exkluzív karakterekkel gazdagodnak. Yoshinori Ono azért hozzátette, hogy figyelnek az egyensúlyra.
A végső boss ezúttal nem Bison lesz, hanem egy Seth névre keresztelt egyén, aki a SIN vállalat ügyvezető igazgatója, mely szoros kapcsolatban áll Shadaloo fegyverügyleteivel. Seth képes lesz a testébe ültetni, programozni különféle küzdő stílusokat, ezzel nehezítve az ellene szembeszálló játékosok dolgát. Arról, hogy ő is választható/játszható lesz-e, egyelőre nincs információnk.
Aztán lesz itt nekünk egy Rufus nevet viselő fighter, aki testi adottságait illetően a durván túlsúlyos skatulyát érdemli és ő Ken ádáz riválisaként vonul majd be a Street Fighter-ek történelmébe. A játék konzolokra portolása hozzávetőlegesen a 20%-os stádiumban jár jelenleg, ám ebből nehéz következteni a várható megjelenésére, mert sajnos dátum az még mindig nincs.