Stormrise: Stratégia levegőben, felszínen és föld alatt

2009. március 14.
4.3221
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
A Sega berkeiben tevékenykedő Creative Assembly gárdája nem kis meglepetést okozott az elmúlt esztendőben, amikor lerántotta a leplet a legfrissebb projektjéről.

A jobbnál-jobb stratégiai játékairól elhíresült angol csapat ugyanis egy poszt-apokaliptikus világban játszódó, sci-fi alapokon nyugvó RTS-t jelentett be. A srácok eddig kivétel nélkül történelmi, múltban játszódó témákat dolgoztak fel (Total War széria, Spartan: Total Warrior, Viking: Battle for Asgard), így merész húzásnak tűnik a Stormrise koncepciója.

Az alkotás ennek ellenére nagyot durranhat, főleg azért, mert kimondva-kimondatlanul elsősorban a konzolos piacra kíván betörni, ahol még bőven akad hely RTS-nek. Persze a fejlesztők sem a már kidolgozott elemekre húznak egy újabb bőrt, hanem komoly újdonságokkal próbálják elkápráztatni a játékosokat. Ezek közül az egyik leglényegesebbnek a vertikalitást tartják, amelyről alant láthattok egy összefoglaló videót. Csapataink több szinten mozoghatnak: támadhatnak a föld alól, az utcák szintjén szambázhatnak, snipe-olhatnak több emelet magas épületek tetejéről, valamint a felhők közül vonhatják ellenőrzésük alá az egész csatateret. A környezet és taktika szerepe döntő fontosságú lesz a sikeres missziókhoz.

Bár pontos megjelenési dátum egyelőre nincs, a Games for Windows honlapja szerint a PC-s verzió március 24-én érkezik meg az üzletekbe, és valószínűleg az X360 és PS3 tulajdonosok is ezen a napon tehetik rá a mancsukat. Várjuk.
#tv#
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások