A rajongók több mint 10 éve várják az 1998-as kultikus RTS folytatását, amely hosszú fejlesztési idő és alapos béta teszt után az év közepe felé láthatja meg a napvilágot. Azonban ezt az örömteli eseményt sokak szemében be fogja árnyékolni a helyi hálózaton való játék lehetőségének hiánya, amely pedig a StarCraft első részének végeláthatatlan sikerszériájában komoly szerepet játszott. Éppen ezért ragaszkodnának hozzá a régi motorosok kézzel-lábbal, ám a Blizzard úgy döntött, hogy kiveszi a programból, és csak a Battle.net-en való játszadozást engedélyezi.
Kérések, fenyegetések, petíciók tömegei indultak útjára a döntés kihirdetése óta, ám egyiknek sem sikerült meghatnia a fejlesztők kőbe ágyazott szívét. A Computer and Video Games magazin munkatársa a minap elbeszélgetett Chris Sigatyval, a projekt vezető dizájnerével, aki ezredszerre is leszögezte, hogy nem tervezik beleépíteni a LAN opciót a produktumba. "Meghoztuk a döntést, hogy nem tesszük bele a LAN-t." Elmondása szerint így kívánják rávenni a játékosokat, hogy mindenképpen fellépjenek a Battle.net-re, amelyről eddig az a legenda járta - legalábbis a StarCraft kapcsán -, hogy csak a hardcore gamerek játszótere. Sigaty úr szerint azonban senkinek sem kell félnie az "ijesztő Battle.net-től", mindenkit szeretettel fognak fogadni. Ebből a törekvésből kiindulva úgy érezték, hogy a LAN támogatására nincs szükség, ezért nem helyezték bele a programba.