Square Enix: átütő siker a Bravely Default, átgondoljuk az üzletpolitikánkat

2014. március 31.
1.8031
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Ha egyfolytában a globális piaci igényeknek akarsz megfelelni, nagy az esély arra, hogy végül elfelejted kinek is csinálsz játékot - osztotta meg gondolatait a nagyérdeművel Yoichi Wada, a Square Enix elnöke.
 

Yosuke Matsuda úgy véli, hogy cége elvesztette a fókuszt azáltal, hogy az elmúlt időszakban szinte kizárólag a globális piac igényeit kielégítő játékokat készítettek.

A legtöbb címünk nem a hazai közönségnek készült, ami pedig még ennél is nagyobb probléma, az az, hogy a játékok sokszor befejezetlenül jelentek meg, így a nyugati felhasználók sem tudták teljes pompájában élvezni azokat.

A Bravely Default átütő sikere úgy tűnik elég volt ahhoz, hogy a cég első embere így nyilatkozzon:

Ha egyfolytában a globális piaci igényeknek akarsz megfelelni, nagy az esély arra, hogy végül elfelejted kinek is csinálsz játékot.

Matsuda a Hitman: Absolutiont hozta fel példaként, amely remekül illik a képbe, az ugyanis az elnök szavai szerint sok tekintetben a globális igényekhez igazodott, ahelyett, hogy a keményvonalas rajongókat célozta volna meg, ez pedig az eladásokon is meglátszik. Jelentheti mindez azt, hogy a közeljövőben a sorozat régi rajongóira szabják az újabb epizódokat? Minden bizonnyal igen.

A Bravely Default egy klasszikus JRPG, amelyet elsősorban a japán közösségre szabtunk, meglepő módon azonban világszerte átütő sikert aratott.
2 hozzászólás

PaulMarloW

12 éve, 2 hónapja és 10 napja

Szerintem ha tartják a hitmannel ezt a filmszerű vonalat de beleteszik a régi játékmenetet akkor bizony ütni fog a következő rész. röhögő smiley

válasz erre

rDAVE

12 éve, 2 hónapja és 10 napja

Nem egy buta ember, remélhetőleg sikerül neki jobb irányba terelnie a céget.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profilja