Külföldi kollégáink ezzel kapcsolatban keresték fel a projekt kreatív igazgatóját, Jon Zuk-ot, aki elmondta, hogy valóban egyszerre történik a fejlesztés, minden platformnak megvannak a maga nehézségei és kihívásai, de (talán éppen ezért), túl nagy különbséget nem fogunk tapasztalni a három verzió közül, élmény tekintetében legalábbis biztosan nem.
Állítása szerint az Unreal 3 motor elég erős és könnyen kezelhető ahhoz, hogy könnyen haladhasson vele a munka, és talán ezért is megy ilyen könnyen a párhuzamos fejlesztés, ellentétben azzal, ha az alapoktól írtak volna meg egy saját grafikus engine-t.
A hírek alapján tehát nem csak a munkálatok haladnak jól, de egyik platform tulajdonosának sem kell izgulnia semmiért. Az ősszel érkező alkotásról már biztosan sokat hallottál, ha még nem, akkor oldalunkon keress vissza bátran, már csak azért is, mert a 2009-es esztendő egyik legeredetibb FPS játékáról beszéltünk a fentiekben.