Scott Miller: Duke Nukem jövője

2009. december 27.
1.9841
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Az idei esztendőben végre megmozdult valami Duke ügyben, bár nem egészen annak az előrelépésnek lehettünk tanúi, amelyet vártunk.
 

Ugyanis ahelyett, hogy végre valahára napvilágot látott volna a régóta várt Duke Nukem Forever, kirúgták a fejlesztőcsapat nagy részét, amely kis híján a játék temetését is maga után vonta. A csapat vezetője, Scott Miller pár hónapja már kijelentette, hogy a 3D Realms tovább él, valamint a Duke Nukem Forever munkálatai sem álltak le teljesen. A Gamesauce magazin úgy gondolta, egy interjú keretein belül megpróbálja kideríteni, hogyan is alakul a játékikon jövője. Scott Miller ezúttal meglehetősen bőbeszédű volt, és lelkesen ecsetelte a terveiket Duke-kal, a következőkben az ő szavait olvashatjátok.

"A következő évek Duke erőteljes újjáéledéséről fognak szólni. Számos Duke játékot tartunk a tarsolyunkban, amelyek különböző fejlesztési állapotban vannak, néhány közülük már a következő évben megjelenik. Mindenképpen szeretnénk azt látni, hogy Duke betör a casual játékok piacán tátongó résekbe, emellett pedig néhány komolyabb Duke játék is fejlesztés alatt áll. Ezen projektek közül közel az összes bejelentetlen."

A nagyvilágnak egyelőre tudomása van 2 darab iPhone-ra készülő alkotásról, amelyet már Miller is elismert korábban, a Nintendo DS-re és PSP-re készülő Duke Nukem Trilogy-ról a Frontline Studios bázisáról, valamint a jelenleg pletyka szinten lévő Duke Nukem: Manjattan Project Xbox Live Arcade-es portjáról. Emellett november végén kaptunk egy képet, amelyet külföldi kollégáink a Duke Nukem D-Day című produktumhoz kötöttek.

Az interjú során természetesen kitértek a Duke Nukem Foreverre is, amelyről Miller állítása szerint "sosem mondták, hogy leállították a munkálatait". A magyarázat: "Igen, elbocsátottuk a belsős fejlesztőcsapatot, de ez nem jelenti a projekt halálát is egyben." Miller kitért a Duke filmre is, amelyről eddig nem sokat hallhattunk, de állítása szerint jól haladnak vele, és "sokkal teljesebb sztorit írunk Duke köré, amely kitölti az összes részletet, amelyeket a képzelőerőre hagytunk a játékokban".

A beszélgetés végén elárulta azt is, hogyan tudott a 3D Realms életben maradni oly sok esztendőn keresztül anélkül, hogy komolyabb címekkel álltak volna elő: "A Duke Nukem 3D-t 300 ezer dollárból raktuk össze, és ennek az összegnek 25-szörösét kaptuk vissza, ráadásul a külsősök által készített konzolos Duke játékok is szépen fogytak. Plusz, a Wolfenstein 3D-vel is kaszáltunk. De a legnagyobb kaszálást a Max Payne-nel hajtottuk végre. 30 millió dollár bevételre tettük szert belőle (miközben 2,5 milliót fektettünk bele), valamint további 48 millió dollárra, amikor eladtuk az IP-t a kiadónknak. Oh, és résztulajdonosai voltunk a Gathering of Developersnek, amikor eladták azt a Take2-nak. És végül, meglehetősen szerencsések voltunk az egyéb befektetéseinkkel is, mind a tőzsdén, mind más stúdiókban."
1 hozzászólás

Vendég

16 éve, 9 hónapja és 22 napja

nemjó túlkevés a ember

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
VaPe profilja