Többek közt ő az a karakter, aki elsőnek teremtetett a Unity platform segítségével PlayStation Networkre. A fejlesztő cég, a Recoil egész egyszerűen képtelen betelni az új motor képességeivel. A játék maga egyébként a már említett hős, John Rochard kalandjait örökítí majd meg, aki gravitációs szuperképességének és bányászrutinjának segítségével fogja legyűrni az eléje gördülő akadályokat, legyenek azok ellenségek, vagy fejtörők. No de egy pillanatra rántsuk balra a gyeplőt és kanyarodjunk vissza a fejlesztéshez.
"Amint a Rochard fejlesztésének nekiálltunk, a csapatunk az agyát is eldobta a Unity platform nyújtotta lehetőségektől. " - mondta Kalle Kaivola, a Recoir Games egyik producere - "Rádöbbentünk, hogy tervezőink gond nélkül alámerülhetnek a scriptekben és mindentől függetlenül építhetnek fel működő prototípusokat, szerkeszthetnek futtatás alatt is, ami által hatékonyan machinálhatnak a játék alapvető összetevőivel. A Unity rendkívüli rugalmas; nyilvánvaló, hogy ennél előnyösebb és energetikusabb motort el sem tudtunk volna képzelni a Rochardhoz."
A Unity valós idejű 3D-s szerkesztővel látja a videójáték-ipart.
Rochard-unk egy oldalnézetes logikai fejtörőkkel átitatott kaland-akciójáték, mely a már említett szerény asztro-bányászról, John Rochardról szól. Az ő feladata az, hogy alaposan megleckéztesse az űrkalózokat, bármivel, ami éppen rendelkezésére áll: esetében a mindennapos bányász-eszközökkel. Hősünkkel ki kell szabadítanunk kollegáinkat és ezzel karöltve fényt kell derítenünk a háttérben húzódó rejtélyre.
A játékot idén tavasszal tervezik kiadni PS3-ra.