A játék producere, Tsuyoshi Kanda erősítette meg egy külföldi magazinnak adott interjú során, hogy nem tervezik implementálni a Resident Evil 2 Remake-be a régi, fix kameranézetet, ami valljuk be, anno sokat hozzátett a hangulathoz. Kanda viszont megnyugtatott mindenkit, nem csinálnak agyatlan lövöldét a játékból, sokkal inkább egy klausztrofóbiás élményt akarnak összehozni.
A játék másik producere, Yoshiaki Hirabayashi azzal indokolta a fix kamerák mellőzését, hogy azzal nem lehet annyira elérni a rémisztő hatást, hisz ez esetben látjuk a karakterünket, és a körülöttünk lévő zombikat is, és nem érezzük magunkat annyira a főszereplő helyében. Ezenfelül szó esett a Licker ellenféltípusról, mely kapcsán a Resident Evil 2-ben a fix kameranézetek miatt nem volt lehetőségük annyira trükközni vele, most viszont kifogják használni a 3D-s környezetet a remake-ben.
A játék 2019. január 25-én érkezik PC, Xbox One és PlayStation 4 platformokra.