Volt helyette viszont új Metroid és Super Mario Galaxy 2 bejelentés többek között, sőt, egy szintén újonc periféria is előbújt a prezentációban, őt akkortól Vitality szenzornak szólítjuk, amely kütyü az ujjunk hegyén megpihenve képes játék közben elemezni élettani hatásaink változásait, ergo mérni tudja majd például, hogy mikor és mennyire vagyunk zaklatottak.
Ezt egyelőre nem igazán tartjuk olyan hasznos és izgalmas perifériának, mint a Wii MotionPlus-t, vagy a kirobbanóan népszerű Balance Board-ot, pedig rengeteg remek ötlettel lehetne kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, mutatott rá a Nintendo Of America jól ismert feje, Reggie Fils-Aime.
Amíg nem látjuk egy kompatibilis szoftverrel működés közben a Vitality szenzort, addig nehéz megértenünk, hogy miért is lenne jó nekünk plusz pénzért egy ilyen, de Reggie állítja, ők tudják a módját, miként lehetne oly módon kihasználni, hogy azt a leendő vásárlók kegyeikbe fogadhassák, nagyon bízik kitörő sikerében.
Annyi szent, hogy már több alkalommal is bizonyították, nem hülyeség amiket időnként kiagyalnak, még ha az első körben annak is tűnhet sokak szemében. Gondoljunk csak a Wii Fit mellé csomagolt Balance Board-ra, vagy a frissen debütált MotionPlus-ra. A kutya se gondolta volna, hogy jobban viszik, mint a cukrot.
Kíváncsian várjuk, hogyan teljesít majd a Vitality Sensor élesben egy olyan programmal, ami maximálisan kiaknázza a potenciáljait. Egyelőre nem tisztázott, hogy mikor kerül piacra a periféria, jelenleg csak minimális információkkal rendelkezünk róla, ami talán a jövőben jó irányba változik majd.