Bizonyára sokakat foglalkoztat a téma, hogyan is működik a játék eseményeivel párhuzamosan futó élőszereplős sorozat. A játék készítői most ezt is elárulták: a sorozat egyes epizódjai a játék lemezén lesznek, a történet előrehaladtával pedig fokozatosan válnak elérhetővé. A Remedy sokat tanult az Alan Wake fejlesztése során, de számos inspirációt merítettek népszerű sorozatokból is, mint például a Lost.
A Lost kapcsán a Remedy írója, Sam Lake elmondta, hogy minden egyes epizódnak nagyon jól eltalált hármas felépítése van. Minden egyes rész csattanóval zárul, így a nézők valószínűleg a folytatásra is kíváncsiak lesznek. Lake szerint az Alan Wake kapcsán is ezt a fajta epizodikus, csattanós lezárást használták, amelynek köszönhetően hihetetlenül magas volt a végigjátszási arány. Ezen felül az egyes epizódok hosszának is fontos szerepe volt, ezt úgy próbálták beállítani, hogy akiknek nincs annyi idejük, azok is a lehető legjobb élményt kapják.
A Quantum Break tehát keverni fogja a két médiumot, így a játék és a sorozat egy kerek egészet alkot. Egyszerűen úgy lehetne megfogalmazni, hogy a játékos egy fejezet végigjátszása után oldhatja fel a sorozat aktuális részét, azt végignézve pedig a játék folytatását. A történet természetesen szorosan összefonódik, de az érme két ellentétes oldalát fogjuk így megismerni.